START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH

Адукацыйны цэнтр

2-гі паверх каб.121

  • Начальнік адукацыйнага цэнтра:
    Шыбаеў Арцемій Сяргеевіч
  • Тэлефоны для даведак:
    (+375 44) 5595108
    (+375 33) 3101400
    факс (+37517)296-65-13
    E-mail: edu@dhc.by

Адукацыйны цэнтр створаны ў 2017 годзе на базе РНПЦ дзіцячай хірургіі.
Адукацыйная дзейнасць ажыццяўляецца па спецыяльным дазволе (ліцэнзіі) № 02100/567, выдадзенаму на падставе рашэння ад 24 лістапада 2016 г. №962 Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, сертыфіката аб дзяржаўнай акрэдытацыі і мае права на выдачу дакументаў устаноўленага ўзору Рэспублікі Беларусь.

Выкладчыкі Цэнтра

Адукацыйныя праграмы распрацаваны і праводзяцца лепшымі практыкуючымі спецыялістамі краіны ў галіне дзіцячай хірургіі і кардыяхірургіі.
Усе выкладчыкі праграм павышэння кваліфікацыі рэгулярна праходзяць стажыроўкі ў вядучых клініках Еўропы і ЗША, праводзяць майстар-класы ў краінах СНД, з’яўляюцца членамі міжнародных профільных асацыяцый.

Тым, хто паспяхова прайшоў навучанне, выдаюцца сертыфікаты на рускай і англійскай мовах, якія пацвярджаюць праходжанне адпаведнай праграмы, а таксама сведчанне дзяржаўнага ўзору.

У адукацыйным цэнтры прадугледжана навучанне за кошт бюджэтных сродкаў (для спецыялістаў дзяржаўных УАЗ па заяўцы арганізацыі) і на платнай аснове (па ўласнай заяве і для замежных грамадзян)

Працягласць навучання па кожнай праграме: 2 тыдні (80 акадэмічных гадзін).
Форма навучання: вочная (дзённая).
Віды навучальных заняткаў: лекцыі, практычныя заняткі, семінарскія заняткі.

  • Адукацыйныя праграмы ПАВЫШЭННЯ КВАЛІФІКАЦЫІ

  • Хірургія нованароджаных
    Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-дзіцячых хірургаў па пытаннях аказання высокакваліфікаванай хірургічнай дапамогі нованароджаным.
    Задачы навучання:

    • атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб асаблівасцях дыягностыкі прыроджаных парокаў развіцця ў нованароджаных, магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання, перадаперацыйнай падрыхтоўцы і хірургічных метадах лячэння нованароджаных;
    • засваенне новых методык дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў развіцця ў нованароджаных;
    • удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання нованароджаных, тэхнікі выканання хірургічных доступаў і аператыўных прыёмаў у хірургіі нованароджаных.
  • Мініінвазіўныя хірургія ў дзяцей

    Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-дзіцячых хірургаў у пытаннях мініінвазіўнай хірургіі, а таксама пашырэнне тэарэтычных ведаў і практычных навыкаў па лапараскапічнай і таракаскапічнай хірургіі ў дзяцей.
    Задачы навучання:

    • атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб тэхнічных дасягненнях у мініінвазіўнай хірургіі, азнаямленне з новымі медыцынскімі інструментамі і абсталяваннем;
    • авалоданне базіснымі навыкамі і прыёмамі выкарыстання разнастайных лапараскапічных інструментаў (траакараў, заціскаў, дысектараў, нажніц, іголкатрымальнікаў, апаратаў, якія сшываюць і інш.) пры дысекцыі, рассяканні і злучэнні тканін;
    • вывучэнне асаблівасцей перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду пры мініінвазіўных аперацыях;
    • удасканаленне тэхнікі выканання мініінвазіўных хірургічных умяшанняў пры прыроджанай і набытай паталогіі органаў грудной клеткі і брушнай поласці ў пацыентаў дзіцячага ўзросту.
  • Кардыяхірургія нованароджаных

    Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-кардыяхірургаў, урачоў-кардыёлагаў, урачоў-педыятраў, урачоў ультрагукавой дыягностыкі, урачоў функцыянальнай дыягностыкі па пытаннях аказання высокакваліфікаванай кардыяхірургічнай дапамогі нованароджаным.
    Задачы навучання:

    • атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб асаблівасцях дыягностыкі і кардыяхірургічнага лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў нованароджаных, магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання;
    • вывучэнне асаблівасцяў перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду ў нованароджаных з прыроджанымі парокамі сэрца;
    • атрыманне слухачамі ведаў аб выбары метаду і аптымальных тэрмінах хірургічнай карэкцыі прыроджаных парокаў сэрца;
    • засваенне новых методык дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў нованароджаных;
    • удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання нованароджаных, метадаў выканання аператыўнай карэкцыі ў кардыяхірургіі нованароджаных.
  • Хірургія прыроджаных парокаў сэрца

    Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-кардыяхірургаў па пытаннях аказання высокакваліфікаванай хірургічнай дапамогі пацыентам з прыроджанымі парокамі сэрца.
    Задачы навучання:

    • вывучэнне хірургічнай анатоміі сэрца і асаблівасцяў гемадынамічнымі парушэнняў пры розных прыроджаных пароках сэрца;
    • атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання пацыентаў з прыроджанымі парокамі сэрца;
    • удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання пацыентаў, засваенне новых методык дыягностыкі;
    • вывучэнне асаблівасцяў перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду ў пацыентаў з прыроджанымі парокамі сэрца;
    • удасканаленне тэхнікі выканання хірургічных умяшанняў, а таксама засваенне новых методык малаінвазіўных, паліятыўных і радыкальных аперацый пры карэкцыі прыроджаных парокаў сэрца ў пацыентаў дзіцячага ўзросту.
  • Дыягностыка і лячэнне прыроджаных парокаў сэрца ў дзяцейДыягностыка і лячэнне прыроджаных парокаў сэрца ў дзяцей
    Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-кардыёлагаў, урачоў-рэўматолагаў, урачоў-педыятраў, урачоў ультрагукавой і функцыянальнай дыягностыкі па пытаннях дыягностыкі, медыкаментознага і хірургічнага лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў пацыентаў дзіцячага ўзросту.
    Задачы навучання:

    • атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб асаблівасцях дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў пацыентаў дзіцячага ўзросту, магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання;
    • удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання пацыентаў дзіцячага ўзросту з прыроджанымі парокамі сэрца;
    • вывучэнне асаблівасцей перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду ў дзяцей з прыроджанымі парокамі сэрца;
    • атрыманне слухачамі ведаў аб выбары метаду і аптымальных тэрмінах хірургічнай карэкцыі прыроджаных парокаў сэрца;
    • засваенне новых методык дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў нованароджаных.

ЭЛЕКТРОННАЯ ЗАЯЎКА НА НАВУЧАННЕ

Фамилия, имя, отчество, гражданство *:

Адрес места жительства (пребывания)*:

название программы

Дополнительная информация (до 2500 символов)*:

Прикрепить сканкопию паспорта объемом до 10MB

Skip to content