Адукацыйны цэнтр
2-гі паверх каб.121
Выкладчыкі Цэнтра
Усе выкладчыкі праграм павышэння кваліфікацыі рэгулярна праходзяць стажыроўкі ў вядучых клініках Еўропы і ЗША, праводзяць майстар-класы ў краінах СНД, з’яўляюцца членамі міжнародных профільных асацыяцый.
СВІРСКІ
Аляксандр Анатольевіч
Намеснік дырэктара па лячэбнай рабоце,
лекар вышэйшай катэгорыі, канд. мед. навук, дацэнт
Ліннік
Юрый Іванавіч
Загадчык аддзела дзіцячай кардыяхірургіі
ЗАПАЛЯНСКІ
Андрэй Валянцінавіч
Загадчык аддзела дзіцячай хірургіі,
канд. мед. навук, дацэнт
ГАРУСТАВІЧ
Аляксандр Васільевіч
Загадчык аддзялення кардыяхірургіі №2,
канд. мед. навук, дацэнт
БАШКЕВІЧ
Аляксандр Уладзіміравіч
Загадчык аддзялення кардыяхірургіі №1
СЯЎКОЎСКІ
Ігар Аляксандравіч
Загадчык хірургічнага аддзялення №1 (экстраннае))
ГАВАРУХІНА
Вольга Аляксееўна
Загадчык хірургічнага аддзялення №2 (гнойнае)
канд. мед. навук, дацэнт
Махлін
Аляксандр Міхайлавіч
урач-дзіцячы хірург
ПАШКЕВІЧ
Дзмітрый Валер’евіч
урач-кардыяхірург аддзялення дзіцячай кардыяхірургіі №1
У адукацыйным цэнтры прадугледжана навучанне за кошт бюджэтных сродкаў (для спецыялістаў дзяржаўных УАЗ па заяўцы арганізацыі) і на платнай аснове (па ўласнай заяве і для замежных грамадзян)
Працягласць навучання па кожнай праграме: 2 тыдні (80 акадэмічных гадзін).
Форма навучання: вочная (дзённая).
Віды навучальных заняткаў: лекцыі, практычныя заняткі, семінарскія заняткі.
Адукацыйныя праграмы ПАВЫШЭННЯ КВАЛІФІКАЦЫІ
Хірургія нованароджаных
Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-дзіцячых хірургаў па пытаннях аказання высокакваліфікаванай хірургічнай дапамогі нованароджаным.
Задачы навучання:- атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб асаблівасцях дыягностыкі прыроджаных парокаў развіцця ў нованароджаных, магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання, перадаперацыйнай падрыхтоўцы і хірургічных метадах лячэння нованароджаных;
- засваенне новых методык дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў развіцця ў нованароджаных;
- удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання нованароджаных, тэхнікі выканання хірургічных доступаў і аператыўных прыёмаў у хірургіі нованароджаных.
Мініінвазіўныя хірургія ў дзяцей
Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-дзіцячых хірургаў у пытаннях мініінвазіўнай хірургіі, а таксама пашырэнне тэарэтычных ведаў і практычных навыкаў па лапараскапічнай і таракаскапічнай хірургіі ў дзяцей.
Задачы навучання:- атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб тэхнічных дасягненнях у мініінвазіўнай хірургіі, азнаямленне з новымі медыцынскімі інструментамі і абсталяваннем;
- авалоданне базіснымі навыкамі і прыёмамі выкарыстання разнастайных лапараскапічных інструментаў (траакараў, заціскаў, дысектараў, нажніц, іголкатрымальнікаў, апаратаў, якія сшываюць і інш.) пры дысекцыі, рассяканні і злучэнні тканін;
- вывучэнне асаблівасцей перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду пры мініінвазіўных аперацыях;
- удасканаленне тэхнікі выканання мініінвазіўных хірургічных умяшанняў пры прыроджанай і набытай паталогіі органаў грудной клеткі і брушнай поласці ў пацыентаў дзіцячага ўзросту.
Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-кардыяхірургаў, урачоў-кардыёлагаў, урачоў-педыятраў, урачоў ультрагукавой дыягностыкі, урачоў функцыянальнай дыягностыкі па пытаннях аказання высокакваліфікаванай кардыяхірургічнай дапамогі нованароджаным.
Задачы навучання:- атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб асаблівасцях дыягностыкі і кардыяхірургічнага лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў нованароджаных, магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання;
- вывучэнне асаблівасцяў перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду ў нованароджаных з прыроджанымі парокамі сэрца;
- атрыманне слухачамі ведаў аб выбары метаду і аптымальных тэрмінах хірургічнай карэкцыі прыроджаных парокаў сэрца;
- засваенне новых методык дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў нованароджаных;
- удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання нованароджаных, метадаў выканання аператыўнай карэкцыі ў кардыяхірургіі нованароджаных.
Хірургія прыроджаных парокаў сэрца
Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-кардыяхірургаў па пытаннях аказання высокакваліфікаванай хірургічнай дапамогі пацыентам з прыроджанымі парокамі сэрца.
Задачы навучання:- вывучэнне хірургічнай анатоміі сэрца і асаблівасцяў гемадынамічнымі парушэнняў пры розных прыроджаных пароках сэрца;
- атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання пацыентаў з прыроджанымі парокамі сэрца;
- удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання пацыентаў, засваенне новых методык дыягностыкі;
- вывучэнне асаблівасцяў перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду ў пацыентаў з прыроджанымі парокамі сэрца;
- удасканаленне тэхнікі выканання хірургічных умяшанняў, а таксама засваенне новых методык малаінвазіўных, паліятыўных і радыкальных аперацый пры карэкцыі прыроджаных парокаў сэрца ў пацыентаў дзіцячага ўзросту.
Дыягностыка і лячэнне прыроджаных парокаў сэрца ў дзяцейДыягностыка і лячэнне прыроджаных парокаў сэрца ў дзяцей
Мэтай адукацыйнай праграмы з’яўляецца прафесійнае ўдасканаленне ўрачоў-кардыёлагаў, урачоў-рэўматолагаў, урачоў-педыятраў, урачоў ультрагукавой і функцыянальнай дыягностыкі па пытаннях дыягностыкі, медыкаментознага і хірургічнага лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў пацыентаў дзіцячага ўзросту.
Задачы навучання:- атрыманне слухачамі сучасных ведаў аб асаблівасцях дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў пацыентаў дзіцячага ўзросту, магчымасцях інструментальных і лабараторных метадаў абследавання;
- удасканаленне навыкаў клінічнага абследавання пацыентаў дзіцячага ўзросту з прыроджанымі парокамі сэрца;
- вывучэнне асаблівасцей перадаперацыйнай падрыхтоўкі і вядзення пасляаперацыйнага перыяду ў дзяцей з прыроджанымі парокамі сэрца;
- атрыманне слухачамі ведаў аб выбары метаду і аптымальных тэрмінах хірургічнай карэкцыі прыроджаных парокаў сэрца;
- засваенне новых методык дыягностыкі і лячэння прыроджаных парокаў сэрца ў нованароджаных.
ЭЛЕКТРОННАЯ ЗАЯЎКА НА НАВУЧАННЕ